27 Nisan 2008 Pazar

Harika bir pazar...

Neden mi harika? Çünkü yeni makinamla çok güzel çekimler yapabiliyorum..

Yaşasınnn :)

Sevgili Wise'nin önerisi ile Kodak C875 aldım,biraz nazlıydı, geç ulaştı elime ama elime geçer geçmez başladım çekimlere...

Hayalini kurduğum çekimleri yapmaya çalışıyorum,makinayla ilgilendikçe yeni şeyler keşfediyorum..Ne güzel bir mutluluk,yeni şeyler öğrenmek...




Bu pazar,evde oluşumu kutlarcasına,mis kokulu patatesli börek ve elmalı muffin yaptım.Burçinin tarifi ile yine çok güzel tuttu,üzerine tarçın ve pudra şekerini karıştırarak serptim...Enfes oldu...

Burçincim,Wisecim fotoğraf çekimlerim için kaç puan veriyorsunuz? :))



4 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili delfina,
resimler de börekler de mükemmel gözüküyor!
resimlere puan vermek kolay da, börekleri tatmamız lazım objektif bir puan verebilmek için! :P
kendini her geçen gün bu denli geliştirebilmene hayranım...
sevgiler...
wise

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Delfinacığım ellerine sağlık. Hem yaptıkların hem de fotoğraflar pek bir şahane görünüyor. Eminim makinene alıştıkça birbirinizi daha çok seveceksiniz. Güle güle kullan.

Sevgilerimle...

Moonish (moonsun) dedi ki...

100 puan :))

Yeni makinen hayirli olsun Delfinam :)) resimler harika cikmis ama kekler borekler daha da harika cikmis :))

Ne zaman yiyecegim ben bunlardan yaff :))

Kocaman opuyorum seni guzel Delfinam :))

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Anneler gününü en içten dileklerimle kutluyorum.
Sonrasında ise uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü vakit bulupta hayata geçiremediğim KAHVALTI ŞENLİĞİ etkinliğimi başlatmak istiyorum. Artık yaz yavaş yavaş gelirken, güneş o güzel yüzünü bize göstermeye başladı. Güneşi görüpte pazar kahvaltılarını bir şölen haline getirmezmiyiz ?? Tabiki getiririz. İşte bu etkinliğin amacı da bu. Çiçeklerle dolu bahçe ve balkonlarımızda bütün aile bireylerinin toplandığı bir günde kahvaltı masalarımızı şenlendirecek alternatifleri bu sayfada paylaşmak istiyorum. Dilediğin herşey örneğin; Omlet çeşitleri, şarküteri çeşitlerinin sunum ve hazırlanışı, kolay börekler, kanepeler, kahvaltı tabakları aklınıza gelebilecek herşeyi benimle paylaşabilirsin. Etkinliğim 14 mayıs ta başlıyor bitiş tarihi ise 8 haziran. Bugün den itibaren mail adresime tarifini gönderebilirsin. Bu aralıkta mutfaktayim10@hotmail.com adresime göndereceğin mailine isim, blog ismi, şehir/Ülke ve tarif adıyla birlikte mail atmanı rica ediyorum. Atacağın mail o güzel sayfana uğrayıp harika tarif ve resmini alıp kendi sayfamda yayınlamama sebep olacak. Katılımını bekliyor ve kolaylıklar diliyorum :)

Bu arada sayfamın sağ üst köşesinde göreceğin KAHVALTI ŞENLİĞİ isimli bannerı da sayfanda görmek beni onurlandıracaktır.

Sevgiler...