17 Ağustos 2008 Pazar

Suadiye'deki o yer?


Cumartesi günü, önünden geçerken görüp bayıldığım ve içeri dalıp tüm dükkanı içime soluduğum yerin adını unuttum :(

Nasıl da fotoğraflarını çekmedim,nasıl da kartvizitini almadım kendime şaştım kaldım..

Gece kaç oldu ve nette aramadık yer bırakmadım ama bulamadımmm :(

Dilimin ucunda ama yok işte hatırlayamıyorum,bulamıyorum :'(

Hadi bakalım bilenler dökülsün buraya,kurtarsın beni bu ızdıraptan...

Suadiye'de Ayşe Çavuş caddesinde,Kadıköy Şifa'nın çaprazında kalan, "tontini" gibi isimleri geçen mutfak eşyaları satan mağaza....

Evet orası neresiydi?

7 yorum:

Ayşegül'ün tatlı rüyası... dedi ki...

merhaba,
bahsettiğiniz dükkanın adı "tantitoni". evime çok yakın olduğu için ben de fırsat buldukça çok severek ziyaret ediyorum:) yalnız bir seferinde hayal kırıklığına uğradım. 15 YTL ye aldığım silikon minik muffin kalıplarının ertesi gün perşembe pazarında 6 YTL ye satıldığını görünce hayal kıraklığına uğramıştım. dediğniz gibi çok güzel, çok cici ürünlerin olduğu bir mağaza ama yine de bir ürün satın almak isterseniz bir önceden araştırın derim. sevgiler,

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Sevgili Delfina,
Funda'nın sobesini yazmışsın diye bakmaya gelmiştim, bu soruyla karşılaştım.
Şurayı arıyor olmalısın:
http://tantitoni.com/
:))

Delfina ; dedi ki...

Merhaba Ayşegül,
Merhaba Ekmekçikız,

Süpersiniz ne diyeyim arkadaşlar,balık hafızamdan ötürü hatırlayamadığım o yeri şıp diye söylediniz ya çoook teşekkürler.

Ayşegül,ürünler çok pahalı orada,benim ilgimi çeken kısmı konsepti.İlerde açacağım yerin ( inşalah ) bu sevimlilikte olmasını isterim.Bir yandan börekler pişiyordu o gün,çok sıcak bir havası vardı.Çok ama çok tşkler Ayşegül...

Ekmekçikız,funda'nın sobesini ona yazdığım yorumda yanıtlayıverdim :) o da kabul etti sağolsun :)

İkinize kucak dolusu sevgiler,çiçekler...

Adsız dedi ki...

Şekercim bizim evin orda bak linki bu http://tantitoni.com/ 445 13 73 de teli öperim

zarpandit dedi ki...

tantitoniiiiiiiiiiiiiii :)

sefaköy armoni parkta outleti var..bize yakın oldugu için gidip krallar gibi alışverişi yaptım gecen gun..cok şirin desenli bir kupa 5 ytl uzun kek kalıbı 11 ytl gibi düşük ücretlii...ya tatlım dun gece ruyama girdin arkandan dukkanın adını bagırıyordum resmen paraladım kendimi:)

aklıma geldi hemen girip yazayım dedim ama millet benden once davramış:)

hee bu arada ben oraları bilmem geldiğimde gezdir dersen emrin başım ustune:)))

pelince dedi ki...

Cevap gelmiş zaten :) Olsun öpüyorum seni...

Delfina ; dedi ki...

cw cim çok tşkler.araştırmacı kişilikim benim,telefon numarasını da vermiş hemenn :)

Gökçecim,güldürdün beni.Rüyan doğru ama :)) Arkamdan bağırsam da dükkanın adını duymazdım :) Outleti neden o kadar uzağa atmışlar yaa,bir tane de anadolu yakasına açsınlar ben de alayım farklı ürünlerden.ama konsept süper di mi gökçe :)

pelincim,herkes ajan gibi valla,sağolun hepiniz beni merakımdan kurtardınız :)ben de öptüm...