17 Şubat 2008 Pazar

Hayatı kolaylaştıran ürünler...

Şeker hamuru maceram sürerken, zaman zaman zorluklar yaşıyorum.Hamurun çalıştığım zemine yapışması ise en sıkıcı an...O an insan kalkıp, bırakmak istiyor herşeyi :)


Leb demeden leblebiyi anlayan dostlarınız var mı sizin de? Benim bir tane var ki,yaşayan melek...Büşracım bana harika ötesi bir hediye getirdi.Son kurabiye çalışmamı "sihirli merdane" ve "hamur aç" ile yaparken gözlerime inanamadım...Nereden anladın hemen Büşra,süpersin.Sana ne kadar teşekkür etsem azdır...



Bu ürünün en büyük özelliği,binbir zahmet açtığınız hamurun, yapışmadan çalışmanıza izin vermesi.İster pizza hamuru,ister şeker hamuru,ister kurabiye hamuru.....



Başucumdan ayırır mıyım artık ben bu şirineleri :)



Not; Tupperware ürünlerini almak istiyor ama sipariş verecek birilerini bulamıyorsanız Büşra size yardımcı olacaktır. busrakdag@gmail.com

7 yorum:

Ayşe dedi ki...

Sevgili Delfina;
yeni blogun hayırlı olsun..hepside çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım..selamlar..

Delfina ; dedi ki...

sevgili ayşe,çok sağol...beğenmene sevindim,sevgiler,selamlar...

Mutfagimdaki Lezzetler dedi ki...

Sevgili Delfina'cigim;
Yeni blogunuz hayirli,ugurlu olmasi dilegimle.
Sevgiler

Mutfagimdaki Lezzetler dedi ki...

Bu arada az kalsin unutuyordum.Hediyelerini gule gule kullanin.Mutfak maceralarinizin ve basarilarinizin devamini sabirsizlikla bekliyorum :-)

NiNo dedi ki...

ayy hemen soracagim umarim bende edinebilirim sagol canim :)

Unknown dedi ki...

Delfina,hamur acdan bende cok memnunum,ama sihirli merdanem yok :)silikon merdanemi acaba bu ?
Bu arada harika kurabiyeler yapmissin, ellerin saglik.

Sevgilerb...

Delfina ; dedi ki...

elifcim çok teşekkürler..
mutfakta macera biter mi hiç değil mi..iş sonrası birer terapi odamız mutfak bizim :) kocaman sevgiler londra'ya...

ninocum tupper'in çoğu ürününü kullanıyorum,büşra sağolsun yeniliklerden hemen haberdar ediyor...sana da yardımcı olacaktır,yazabilirsin canım ona...sevgiler ninom...

sevgili nilgün,sizi burada gördüğüme çoook sevindim...sihirli merdanenin içeriğini büşra'dan öğrenir size mail atarım...kocaman sevgiler,