21 Şubat 2008 Perşembe

Yüreklerdeki kelebekler...


Dostluk ve arkadaşlıklardan yana ne şanslıyım,çoook şükür...Bloglar aleminin cesur,içten ve düşünceli insanı beni de buldu netten ve sıkı dost olduk aylar öncesinden...
Bugün yoğun ve stresli bir gün yaşarken,masama konan pembe,şirin mi şirin bir zarfla bir anda kendimi özgür hissettim..Moonsun'um beni o kadar mutlu ettin ki anlatamam...Resimde nedense çok belli değil ama o kadar şirin ve güzel bir kart ki,yeni açtığım kurabiye bloguna hayırlı olsuna gelmiş bu kart...
Vitrininde pastalar,cupcakeler olan bu şirin mi şirin dükkanın aynısını yaptıracağım Moonsunum inşallah..Önüne de tekli koltuk atıp vitrinde seni bekleyeceğim...
Güzel düşüncen,içtenliğin ve tüm güzel duaların için çoooooooook teşekkürler canım benim...
Kocaman kocaman,yürekler ve kucaklar dolusu sevgiler,papatyalar sana...

2 yorum:

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Benim güzel arkaşadım, dostum, idolüm Delfina'cığım, beni şimdide
pastacılığa özendirmeye başladın...

Ne kadar güzel kurabiyeler bunlar,
ellerine, yüreğine,emeğine sağlık..

Delfina ; dedi ki...

Güngörcüm, idolüm deyip beni utandırıyorsun,canım yaa ne güzel yüreğin var senin...oysa ben senin gibi bile değilim...

canım beğenmene sevndimeğer ilgin varsa sen de dal pastacılığıa,o kadar zevkli ki anlatamam...

sevgiler,