11 Mayıs 2008 Pazar

Kurabiye Kalıbı hala lazım mı?

Hanımiş anlatmıştı nasıl yapılacağını,o yöntemi denemeyi çok istedim ama paslanmaz metali bulamadım bir türlü. Diğer yöntemimle epey kalıbım olmuştu ama bunu da mutlaka denemek istiyordum...

Aklıma ne geldi bilin bakalım?

Hani her yerde satılan ay şekilli kurabiye kalıbı var ya, o kadar ucuz ki onlar,3 boy var içinde ve 0,50-0,80 ykr arasında...



Ben de, ee niye hala paslanmaz çelik arıyorum ki dedim ve hemen evdeki kalıbı bozdum elimle,pense ile kafamdaki modeli şekillendirmeye çalıştım.Biraz zor oldu çünkü evde küçük boy pense yoktu, ucu küçük bir pense alsam dilediğim kalıbı kolaylıkla şekle sokabilirim.



Bu kalıp; son zamanlarda çok beğendiğim bir kurabiye tasarımıydı...





Hadi pişirelim kurabiyelerimizi :)

4 yorum:

pelince dedi ki...

Harika fikir!!!

Delfina ; dedi ki...

:)

dün ince pense vs aldım,bir de onunla deneyeceğim,şekil vermesi kolay olursa haber veririrm pelincim...

sevgiyle,

Adsız dedi ki...

harika bir fikir.. Müthiş mutlu oldum.. Burada doğru düzgün kalıp bulamıyorum. Mutlaka deneyeceğim.

teşekkürler..

Delfina ; dedi ki...

Bir dene bakalım Zerrincim,biraz zorluyor ama sabrı elden bırakmamak lazım... :))