10 Haziran 2008 Salı

Bugün, benim doğum günümmmm....



Dün 33.99 idim,bugün 34 oluverdim....

Ben bugün bir yaş daha büyüdüm....

Her yaşımda yaşadığım sonsuz güzellikler için , yine sonsuz kez şükretmem gereken bir gün bugün...

Ben bugün çok mutluyum....

Yıllların bana getirdiği güzel şeylerle birlikte büyüyor olduğum için çok mutluyum...

Ailemi,arkadaşlarımı ve siz blog dostlarımı çooook seviyorum...

Bugünkü neşe'mden, pozitif enerjimden ve maximum mutluluğumdan kucak dolusu yolluyorum hepinize...



13 yorum:

Annekaz dedi ki...

Mutlu yıllaaaar:)

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Mutlu yıllar Delfinaaaaaa, mutlu yıllar Delfinaaaaaa......

Doğum günün kutlu olsun !

pelince dedi ki...

Delfina Nice Mutlu Senelere.......Doğum Günün Kutlu Olsun

Pastadaki çiçeklere bayıldım....

Sevgiyle kal..

Delfina ; dedi ki...

annekazcım,çok tşkler..

burçincim,hepimize mutlu yıllar...bir ikizler daha var gördün mü :)

pelincim,teşekkürler canım.
çiçekleri yapmayı biras biras öğrenmeye başladım galiba...

sevgiler pelin...

nihal değer dedi ki...

Mutlu yıllar delfina..
Sevgiler

zarpandit dedi ki...

delfinaaaaaaaaaaaaaaaaa
nice senelereeeeeee:)
çoköptüm seni mucox diye:)

Delfina ; dedi ki...

sevgili nihal,çok teşekkürler,kucak dolusu sevgiler...

gökçecimmm,çoook mersüüüüü,mucoxxx diye ben de seni öptüm canım :)

sevdamavisi dedi ki...

İyi ki doğdun Delfina.demek aynı yıl bir ay arayla doğmuşuz. sevgiler

Bir Dilim Düş dedi ki...

Happy Birthdayyyyy Too youuuuuu!!!!

Ömür boyu utluluklar canım.

Sevgiler...

Nane Şekeri dedi ki...

Doğum Gününüz kutlu olsun sevgiler

Delfina ; dedi ki...

sevdamavisi,yaşıtım olman ne güzel,çok sevindim.ikimize mutlu yıllar öyleyse...

birdilimdüş;çoook mersi mersi....

naneşekercim,çok teşekkürler

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

CANIM DELFINACIIIIMMMMMMM, GEC OLDU AMA YENI YASIN KUTLU OLSUN ARKADASIM...... BUNDAN SONRA ATLAMA IHTIMALIMIN OLMAMASI BIRAZ DAHA KUVVETLE MUHTEMEL... CUNKU SEVGILI ANNECIGIMLE AYNI TARIHTE DOGUM GUNUN!!!.... YENI YASINDA SAGLIK, HUZUR, MUTLULUK DILIYORUM SEVDIKLERINLE......

Delfina ; dedi ki...

nesrincim,anneciiinle aynı gün doğmuşum ne güzel,bir ikizler tanıdığın daha oldu gördün mü...düşünüp kutlaman bile yeterli benim için,zaman mekan no problemooo :)sevgiler canımcanım...