1 Haziran 2008 Pazar

Cake Make Pastacılık Dünyası

Oradaydık....

Bir insanın hayallerinin gerçeğe dönüştüğü yerdeki coşkuyu,neşeyi,sevinci ve mutluluğu hissedebilmek için biz de gittik...

Küçcük guzu ve ben,Cake Make'in önüne geldiğimizde Sevgili Duygu'nun pozitif enerjisinin tüm semti sardığını hissettik.Çünkü günlerden pazardı,çoğu yer kapalıydı ve ortalık sessizlikten geçilmiyordu.Yolun başındaki adam,pastacılık dünyasına mı gidiyorsunuz burası burası diye tarif edince o enerjiyi hissettik işte...

Feyza ve Nilay farkı görülmeye değer :) Hem marifetleri hem de canayakınlıkları konusunda :) Çoğu arkadaşın ismini alamadım ama oldukça kalabalık bir grupla,coşku dolu bir açılış yapıldı.Aşağıda gördüğünüz pastanın lezzeti dehşet güzeldi.Bir kez daha anladık ki,Feyza ve Nilay bu işi gerçekten biliyor :)


Yetenekli kardeşler ( artık ben kardeş demeyi tercih ederim) Feyza ve Nilay'ın eğitimlerini kaçırmayın.Şeker hamuru modelleme ve diğer tüm bilgiler için Duygu ile irtibata geçebilir,keyifli bir ortamda çok güzel şeyler öğrenebilirsiniz.


Duygucum,tekrar tekrar , herşeyin gönlünce olmasını can-ı gönülden diliyor,pastacılık dünyasındaki çabaların için seni kutluyorum...

4 yorum:

zarpandit dedi ki...

cake make açılışı alttaki postta anlattığın kurs maceraları ne kadar hoşuma gitii ama ben gidemiyorum cok sinir bişi ya:(
bu arada canım bi proje için anket düzenliyoruz blogumda yayınladım tıklarsan sevinirim:)

egeli dedi ki...

sevgili Delfina ,güzel yorumun ve ziyaretin için teşekkür ederim,hayallerini inşallah en kısa zamanda faaliyete geçirirsin.Tabela konusunda tam da doğru adrese denk geldin ,eşim tabela ve reklam tasarımcı ve imalatçısı.Ah !! ne yazık ki uzaktayız,ama yardım ve fikir istersen her zaman sorabilirsin...sevgiler

Delfina ; dedi ki...

sevgili gökçe,oyumu kullandım...dergi mi çıkarıyorsunuz?

sevgili egeli,inşallah...hepimiz hayallerimize kavuşalım,kavuştuysak da şükrünü edebilelim..ulaşmak,sancılı bir süreç çünkü...

aa ne güzel,çok sevindim.dükkanı açarsam size yaptırırım o zaman tabelayı :) ne şanslıyım görüyor musun :) kucak dolusu sevgiler canım..

pelince dedi ki...

Canım benim bende çok hamarat değilim aslında ama evde 3 erkek olunca mutfaktan çıkamıyorum:))

Tombişliğime ortak arıyorum onlarda benim ortağım oluyorlar:))

Öpüyorum..