16 Haziran 2008 Pazartesi

Cupcake Festivali

Cupcake Fesvtivali sayesinde çok güzel birşey olacak....

Artık hepimiz belli kalıplarda kek pişirmekten ziyade, cupcake yapmaya koşacağız.Çünkü bunu pişirmenin ve yemenin lezzeti apayrı bir olay :)

Tariflerine her zaman güvendiğim Sevgili Esra'dan damla çikolatalı muffinler ile festivale gidiyorum.Tarifte damla çikolata vardı,ben ise Pelit çikolatalarını kırarak koydum üzerine.Tadını baktırmak üzere festival alanına heyecanla yaklaşıyorum...Muffinlerimi beğendiyseniz,tarifi Esra'ya sorabilirsiniz.Birazdan o da gelir alana :)

Hadi buyrun bakalım :)


6 yorum:

zarpandit dedi ki...

cancagızım bir şey soracagım kullandıgın silikon kalıp galiba?
hani sarı muffin kağıtımı yoksam onlar?
onların ozelliği ne?
yani tekrar yıkanablirmi?
yada süs amaçlımı?

Delfina ; dedi ki...

Gökçecim,12'li silikon kalıpta pişiriyorum fakat bunlar muffin kağıdı..renkleri çok hoş di mi :) eminönüden almıştım...150 tanesi 1,5 idi yanlış hatırlamıyorsam :)

zarpandit dedi ki...

tatlım ne kadar ucuza almışsın sen ya cok cok iyi yane:)
sorum yanlış olmuş sorryyy :D
piyasada muffin kağıdı yerine silikon lar satılıyor onlar için sormustum denedinmi diye ama becerememişim:D

pelince dedi ki...

Canım ellerine sağlık ,nefis gözüküyorlar..

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel ve cici görünüyorlar.

Sevgiler,
Evren

Delfina ; dedi ki...

gökçecim silikon kalıp kullanıyorum ama ayrı ayrı olandan değil.12 si bir yerde olan var ya ondan.çok memnunum hiç sorun yaşamadım...

pelincim,evrencim çok teşekkürler..