27 Mart 2008 Perşembe

Delfina'nın şanslı günü :))






Benim şeker arkadaşım var iki tane...Esra ve Serap :)))


Radyo dinlemeyi pek severler,hem de benim kulağım gibidirler.Delfina,hadi şu numaraya mesaj at dediler.Hemen Joy Fm'e Pasta Kursu için mesaj attım.


Bu konularda biraz şanslı olan delfina aynı gün çekilişi kazandııı :))) Kazandı kazanmasına ama kurs bu akşam 19:00'da Etiler'de. Yetişemeyeceğim için katılmayacağımı söyledim..


Merak eden olursa, gitmek isteyen olursa diye gerekli linkleri yazıyorum...







Herkese booool şanslı günler....


Esracııım,serapcım ince düşünceniz için tekrar tekrar teşekkürler...

4 yorum:

pelince dedi ki...

Canım Delfinanın güzel şansını tebrik ediyorum..ahhh ahh keşke bana yakın olsaydı:)) Bende Anadolu yakasında oturuyorum...

Sevgiler

Delfina ; dedi ki...

pelincim,saolasın canım.bir de perşembe akşamları yapıyorlar kursları,herkes için zor bence bu program.

sevgiler canım

ayseyaman dedi ki...

Delfina ne kadar şanslısın keske vaktin olsaydı da gidebilseydin..

Smn tat merkezini sayende öğrendim, sitelerini inceledim hemen pastalarına baktın ki, büyük hayal kırıklığına uyradım, kendi pastaları olmayan pasta resimlerini sayfalarina koymuşlar. Yani böyle büyük fırmalar bunu yapıyorsa vay halimize..Başka bir gün yine Ankarada çok büyük bir kurabiye evinin sitesinde aynı görüntüler..Neden bunu yapıyorlar neden baskasının emeğini kendileri yapmış gibi sitelerine koyuyorlar. Yani böyle ustası sefı olan yerlerden beklemezdim böyle görüntüler..Aksam aksam sitelerine baktığıma pişman oldum..Kusura bakma sana yazdım..Gidip o siteye yazmak lazım aslında...:(

Delfina ; dedi ki...

iyi ki yazdın ayşecim,ben de pastalarına baktım tekrar,hepsi kitaptan taranmış sayfalara benziyor.yaa şunu anlamıyorum,mesela ben bunlara pastanın birinin siparişini verdim,bana aynısını nasıl yapacaklar.yapamadıklarında nasıl izah edecekler? fiyatları gördün mü, dilim fiyatı 9 ytl...böyle kolaya kaçanların sonu iyi olmaz gibime geliyor...sevgiler ayşecim ...