3 Mart 2008 Pazartesi

İlk gül modelleme çalışmam :)


Acemiliğin zirvesinden selamlar :))

4 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Bu gun ben kirmizi gulu alabilir miyim :))
Cok guzeller, bayildim :)) Bakalim daha neler cikacak :))

Delfina ; dedi ki...

moonsunum çok çalışmam lazım daha...pembenin rengi güzeldi de çok oynadım o hamurla,şekil alamadı bi..bir de yeni kamera mı almam lazım yaa,hiç güzel resim çekemiyorum kodakla :(

Feyza Fidan dedi ki...

Delfinammm, sen istediğin kadar kendine acemiyim de ama bence çok kısa bir süre sonra ustalığa terfi edeceğe benziyorsun..Ellerine sağlık canım benim..

ebruakin dedi ki...

Selam canım,
Ellerine sağlık. Ne güzel şeyler yapmışsın. :)
Hepsi birbirinden güzel olmuş.

Bende bu tembellik varken daha çok arkadaşıma mahçup olurum sanırım. :(

Ama sözüm söz. Sana olmasa da başka arkadaşların işine yarar mutlaka.

Öpüyorum canım.
Sevgiler...