14 Mart 2008 Cuma

Hayalimdeki Kurabiyeler....


Kurabiye tasarımı yaparken ne kadar değişik resim görürseniz görün aynısını kopyalayamıyor insan.Çünkü o anda, öyle çok ilham geliyor ki,kendi yaptıklarım daha çok heyecanlandırıyor beni...

Logolarına ve çalışma becerilerine hayran kaldığım bir anne-kız var.Tam hayalimdeki dükkana,tasarımlara ve neşeye sahipler.Umarım ben de bir gün o günleri görürüm...

Onların nasıl çalıştığını görebilmek için yanlarında staj yapmayı çok isterdim.Şimdi şöyle bir sorum var,bilenler bilgilerini paylaşmak isterlerse çoook sevinirim...

Özellikle amblem çalıştıklarında harika kurabiyeler çıkarıyorlar ortaya.Bunların yapım tekniği fotoğraf kurabiyeden çok farklı gibi,nasıl yapıldıklarını bilen var mı?

Umarım siz de beğenirsiniz...


4 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Cidden cok guzel gorunuyor Delfinam :)) ama eminim sen de zamanla kendi tarzini yaratacaksin ve bu alanda isim yapacaksin :))

deniz yasemen dedi ki...

hayvan figürlerini nerede kullanacağını merak ettim bi uğradım, ne cici şeyler yapmışsın, harikalar
Farklı ve sevimli figür ararsan çocuk boyama resimlerine bakmanı tavsiye ederim, okullarda ki özel gün ve kutlamalarda kurabiyeler için siparişler alabilirsin belkide alıyorsundur ama aklıma geldi söyleyeyim dedim, bu alanda sektör oluşmaya başladı çünkü.kolay gelsin ellerine sağlık

Delfina ; dedi ki...

İnşallah Moonsunum,zaman neler getirecek görelim...beraberce görelim canım dostum...

denizcim,o sitede çok güzel çizimler var,belki faydalanabilirim onlardan.boyama resimlerine de bakacağım , ilgin için çok tşkler.kocaman sevgiler

Annekaz dedi ki...

bu kurabiyeler hp yazıcıdan çıkmış özel bir yazıcı modeli var kartuşlarına gıda boyaları konuluyor ve prinç kağıdına basılıyor şekerli su ile kurabiyeye yapıştırılıyor fotoğraf vs de kolayca ekleniyor..:))