26 Mart 2008 Çarşamba

Onlar ermiş muradına :))

"yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar,
aşrı aşrı memlekete kız vermesinler,
annesinin bir tanesini hor görmesinler."

diye ağlıyordu ev halkı...





oysa gelin pek mutluydu,
ayakkabısını bile giymeyi unutmuş
atına binmişti...





Dışarıda bekleyen damadın elini tutmuş,
atı ile dolaşmıştı tüm ahaliyle :)
Dillere destan düğünün ardından ,
bizlere,
sonsuz mutluluk dilemekten
başka birşey düşmez...





PS; Çok acil iyi bir makine almam lazım değil mi? :(

10 yorum:

Adsız dedi ki...

nasıl bır gelin bu yaaww... 90/60/90 ....ne diyim yaaaa..... yine delfina farkını göstermişsin.. süper yaaa...çoook beğendim... tebrık edıyrm
:) sewiyomm ben seni yaww..
çubuk kraker

Adsız dedi ki...

Ne diyelim? Allah bir yastıkta kocatsın. Bu arada damat bey nerdeler?

Delfina ; dedi ki...

çıbık krakerim yerim seni kıtır kıtır :) delfina farkı da ne demek yaw, haa acemilik evet evet...yaparken çok güldüm yaa,daha çoook çalışmam lazım benim...

enisecimmmm,damat bey yokuşun başında bekliyordu,gelin hanım daha oraya varmadıydı ondan resim çekmeye yetişemedik ona.kimbilir belki bugün beraber poz verirler :))))

sevgiler canlarım...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Damat bey cokoprens almaya gitmis galiba :)) Gelin hanimin guzelligi de dilere destan :)) Bayildim :)) Ellerine saglik Delfinam :))

beyaz mendil dedi ki...

Delfina'cığım,harikasın,ellerine sağlık.O kadar şeker olmuşki gelinin yakında dünürcüler gelir.Seni, azminden ve başarılarından dolayı bir kez daha kutluyorum. Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Delfina aştın şekerim sen şeker hamuru olayını.gelinin de bunun çok iyi bir örneği.özellikle kırmızı kuşak ve at olayına bayıldım.mavi gözler de nazar değmesin diye galiba. iyi fikir canımcım. heyecanla damadı ve bu çiftin çocuklarını bekliyoruz.:))

Adsız dedi ki...

gelin pek tombul... at zavallı, çökmüş kalmış... gelin rodeo için pek tehlike arz ediyor, naapsın damat,bir taraflarının sağlığını düşünerek kaçmış:-) ''gelin ata binmiş, yaaa nasip demiş...'' delfina yaptığın bu betimleme atasözünü doğrular nitelikte:-)))) brawo... harikasın sen...;-)))))

Adsız dedi ki...

gelin tombul, zavallı at çökmüş... manzarayı gören damat, gelini rodeo için tehlikeli bulunca kaçmış... ''gelin ata binmiş... yaaa kısmet demiş...'' yaptığın betimleme bu atasözünü doğrular nitelikte:-)))))))))) bravo delfina...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Ne kadar cici olmuş bu gelin hanım:))

Ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler...

Delfina ; dedi ki...

aaa ben yanıtlamayı unutmuşummm,dalgınlığımı bağışlayın arkadaşlar...

moonsunum,çokoprens alan yakışıklı prens bi türlü gelememiş.eyvahhh ordan da çokoprenses mi buldu da başkasına gitti acabaaa :))) saol moonsunum...

büşracım :)) dünürler gelin hanımı pek havalı bulmuşlar.sonradan ses seda çıkmasa da güzelliğini kıskanmışlar bayaa :)) azim kim ben kim canımmm
..

euphoriam aşmadım daha canım,belki 2 sene sonra filan bişiler öğrendiğimi sanabilirim..ama şimdi daha çoooook ekmek yemem lazım :) pasta mı yesem ekmek yerine :)))



ne çok isimsiz okuyucum var yaa,bi daha isimsizleri onaylamam ona göre isimsiz arkadaş.gelin tombul mu geldi sana yaw :( oysa göğüsleri tombul oluydu bu garibanın :)))


rapunselim,teşekkürler canım.senin yaptıklarının yanında bu ne kii....rockçı gelin gibi ama demi :)